آخرین ارسال های انجمن

عنوان مطلب تعداد پاسخ ها تعداد بازدید ها آخرین پست دهنده
عقرب روی ریل اندیمشک یا از این قطار خون می چکد 0 294 admin
در بغداد 0 186 admin
نوکاپ 0 196 admin

روش درست کردن حلوای دو رنگ


برای درست کردن حلوای دو رنگ ابتدا حلوای تیره و عادی را که قبلا توضیحش را دادم درست کنید و به همان روشی که گفته شد روی سینی پهن کنید می توانید به جای پودر نارگیل از انواع بیسکویتها برای زیرش استفاده کنید و یا حتی از کاغذهای مخصوص کیک میتوانید برای زیر آن استفاده کنید و یا می توانید زیر ان یک پلاستیک پهن کنید و روی پلاستیک را پودر نارگیل ریخته و بعد حلوا را روی ان پهن کنید و بعد حلوای دوم را درست می کنیم. حلوای دوم هم دقیقا با همان مواد حلوای اولیه و روش پختش هم مانند قبل هست منتها تنها تفاوت آن ...

روی ادامه مطلب کلیک کنید.

در میزان سرخ کردن آرد آن است .                                              

  هنگام سرخ کردن آرد فقط آردتان را کمی تفت دهید تا بوی خامی آن گرفته شود و کمی آرد پخته شود اما رنگش تغییر نکند و بعد روغن و کره را می ریزید و کمی هم آرد تفت داده شده را در روغن ها تفت می دهید . میتوانید به مایع شربتتان کمی زعفران حل شده و کمی هم گلاب در آخر کار اضافه کنید و بعد شربت را اضافه کنید. و هم بزنید تا آب آن تمام شود و به شکل خمیری دربیاد و .خمیر حلوا را روی حلوای تیر قبلی پهن کنید . سعی کنید حلوای قبلی قطرش بیشتر از نیم سانت نشود و تا زمانی که حلوا ها روی هم  قرار گرفت قطر مجموعش بشود یک سانت.

حالا می توانید روی انرا قبل از سرد شدن بیسکوییت بگذارید و یا پودرهای دلخواهتان تزئیین کنید و یا بگذارید سرد شود و انرا لوزی لوزی برش بزنید و یا اگر زیر انرا پلاستیک پوشیده از پودر نارگیل پهن کرده اید میتوانید قبل از سرد شدن حلوا آنرا با کمک همان پلاستیک لوله کنید و بعد از سرد شدن آنرا دایره دایره برش بزنید. 

 

 

 

 

 

 



[ جمعه 10 مرداد 1393 ] [ 17:36 ] [ آناهیتا ]

[ نظرات (0) ]