آخرین ارسال های انجمن

عنوان مطلب تعداد پاسخ ها تعداد بازدید ها آخرین پست دهنده
عقرب روی ریل اندیمشک یا از این قطار خون می چکد 0 287 admin
در بغداد 0 181 admin
نوکاپ 0 193 admin

معنی کلمه به کلمه دعای یا فارج الهم


معنی معنی کلمه به کلمه:

سبحان الله: خداوندی که پاک و منزه هست

فارج الهم: (رِ) [ ع . ] (اِفا.) دورکننده اندوه ، گشایندة غم .

کاشف الغم:از بین برنده غم و اندوه

فرج همی:من را از غم رها کن.؛گشایشی در غم و اندوه من ایجاد کن.

یسر:سهولت , آسانی , توانگری , فراخ دستی ,

یسر امری:امروات من را آسان کن. مشکل من را برطرف کن.

وارحم ضعفی: رحم کن به ضعف و ناتوانیم.

قله حیلتی:کمی چاره ام

حیلت: قدرت و توانایی،چاره

وارزُقنی:رزق و روزی به من عطا کن

مِن : از

حیث: جاییکه

لا احتسب:گمان  نمی برم.

احْتَسَبَ :

احْتِسَاباً [ حسب ] الأمرَ : آن امر را به حساب آورد ، آن امر را گمان كرد.


[ پنجشنبه 23 مرداد 1393 ] [ 17:03 ] [ آناهیتا ]

[ نظرات (0) ]