آخرین ارسال های انجمن

عنوان مطلب تعداد پاسخ ها تعداد بازدید ها آخرین پست دهنده
عقرب روی ریل اندیمشک یا از این قطار خون می چکد 0 294 admin
در بغداد 0 186 admin
نوکاپ 0 196 admin

نشر ناک بدعهد و دروغگو

یک ناشر دروغگوی کارنابلد....

نشر ناک زیر مجموعه نشر گیوا هست. واحد کودک و نوجوان انتشارات گیوا هستن که یک سایت مشترک دارند.

تابستان 99 کتابم بعد از اینکه چندین بار برای ویراستاری فرستادم به خاطر ایراداتی که مدام کارشون داشت بلاخره برای چاپ رفت...

از تابستان سال 99 بارها درخواست کردم که یا خودش کتاب را به خانه کتاب بده یا نامه اعلام وصول رو بدهند  خودم تا اقدام کنم متاسفانه از تابستون سال ۹۹ که کتاب چاپ شده تا الان هنوز به خانه کتاب وارد نشده .... 
♦️از پارسال میگه به خانه کتاب و کتابراه و دیجی کالا و مابقی سایتهای فروش که قرارداد دارن داده ولی هر بار که نگاه کردم نبود هنوزم تو هیچ جا نیست حتی تو سایت خودشونم که سایت گیوا هست وارد نکرده تازه تاریخ 25 خراد 1400 میگه دو هفته پیش وارد سایت خودمون کردم ولی حتی همین الانم تو سایت گیوا وارد نکرده 
نمیدونم چطوری بعضیا اینقدر راحت دروغ میگن.... 
♦️و در آخر به جای پیگیری  هر صفتی که صاحبش خودشه و در وجود خودش هست رو نثار من کرده و  تهدید کرده بلاک میکنه
♦️ نمیدونه اعتبار کاری و عابرو  با دروغ و پول و بردار و بزن درویی درست نمیشه.....
الانم واتس اپ منو بلاک کرده

👌اصولا آدمها موقع توهین همونهایی رو بیان میکنن که در وجود خودشون هست... 

👌از این به بعد یاد گرفتم فایلهای صوتی رو هم با ضبط گوشیم پر کنم و بایگانی کنم ... 
پ.ن؛علت جابه جایی از انتشارات قبلی به اینا به این دلیل بود که اونا  انتشارات عمومی بودن. مثلن اینا تخصص کودک بودن که هیچی هم نبودن...

به هیچ عنوان به این ناشرای پولکی که سرناش نسیتن کتاب رو ندید پول زیاد می گیرن اما موقع کار ، انجام نمیدن....

عکسهایی از چتهای تو این یکسال رو میگذارم برای دیدن فیلم از چتها روی لینک زیر بزنید

فیلم از چتهای یک سال با نشر ناک زیرمجموعه نشر گیوا



[ دوشنبه 31 خرداد 1400 ] [ 1:31 ] [ آناهیتا ]

[ نظرات (0) ]